dinsdag 21 augustus 2012

Fashion!

MerimaidsthiswayTumblr
Halloo MENSEN! Ik ben in een hele goede stemming 'Smile!' Morgen mag het gips er na 6 weken eindelijk af! 'Yeah!' Sorry voor mijn super erge enthousiasme, maar ik moest het er even uit gooien! Vandaag ga ik een echte mode combinatie maken, gewoon in een paar minuutjes want ja de dag is al bijna ten einde gekomen! Even een weetje: 'I love fashion!' Soms heb je het moment dat je alles even moet passen (En daarna natuurlijk ook kopen) Nou als je dat hebt, geloof me je bent niet de enige. . .    summer | Tumblrshoes | TumblrFacebookmeiden fashion. (@MeidenFashion) op TwitterAccessoires !FLAG PRINT SHOPPER BAG - BAGS AND BACKPACKS - WOMAN - United Kingdom
1. Simpel en leuk voor in je haar!
2. I love Vans!
3. Great pants!
4. Zo leuk, maar welke?!
5. Chanel oorbellen.
6. Great Britain bag!
En wat vonden jullie ervan? Liefs <3

1 opmerking:

  1. Echt ???? Mag je gips er af ????? Ik ben BLIJ !
    Xxxx nadia
    - die terug is van texel -

    BeantwoordenVerwijderen