zaterdag 1 september 2012

Alles enzo!

foto.JPGfoto.JPGfoto.JPGfoto.JPGfoto.JPGfoto.JPG
Zoals jullie hebben gezien of weten post ik de laatste tijd heel erg weinig! Maar, ik heb een reden. . . Mijn katje is weggelopen, hij is nog maar 3 maanden oud en sinds Dinsdag weg. . . We missen hem heel erg, het verdriet is groot, zodra je hem ziet neem dan contact op via mijn E-mail: evaboerema@gmail.com, Ik woon in de provincie: Friesland, dus hij zal wel niet in Branbant zijn! Alvast bedankt! Nu even verder met mijn post . . . Ik heb wat foto`s van mijn IPod afgehaald, hier komen ze!
1. Mijn rechterhand, nagellak van bloemetjes!
2. The best things in life are free.
3. Help met zoeken! Ik is hem heel erg!
4. Nieuw potje nagellak gekocht van essence, een beetje perzik achtige kleur!
5. Mijn linkerhand, van de vlaggen van: Frankrijk, Denemarken, Engeland, Nederland en U.S.A.
6. Ja je ziet het goed, helemaal gips vrij!

Dit was het weer! Liefs <3

1 opmerking: